20 september 2005

Camera, sokker og babyfutter


Puha, der fik jeg mig en forskrækkelse. Jeg troede mit digitalcamera var kaput. Men heldigvis viste det sig, at et nyt kort kunne gøre det, så jeg "slap" med kr. 240. Dejligt! Nu kan jeg fotografere mine strikkede ting igen.Jeg fik mine månedssokker fra Sokkeklubben færdig her i weekenden.

Jeg lavede jo også lige et par babyfutter i weekenden, så her er et billede.
Babyen som skal have futterne, kom hjem fra hospitalet igår. Vi skal forhåbentligt ud og se hende på torsdag, det kan desværre ikke blive i morgen, da jeg skal i aftenskole. Kurset hedder "Den lille pc-doktor". Det er vist om alt det man kan gøre for at får sin pc til at køre mere optimalt.

1 kommentar:

Pia sagde ...

Hvor er de både fine og sjove, de babyfutter... er det nogen, man kan få lidt mere at vide om ?? Er det "hestetømme", der snor sig rundt om foden eller er det strikket i riller ?

Mvh
PiaT - Køge
http://piatoft.blogspot.com