25 maj 2006

Bryllup vs. Strikkefestival

Jeg har længe gået og ventet på at få invitationen til min nieces bryllup (Kathrines mor), og endelig kom den igår, men...

det er desværre samme weekend som Strikkefestivalen, så nu ved jeg med sikkerhed at den kommer jeg ikke til.

Jeg havde jo håbet, at det ikke lige blev den weekend, men sådan skulle det ikke være, og jeg VIL til Jannie og Jans bryllup.

Jeg vil derfor ønske alle som skal afsted en rigtig dejlig weekend med masser af snak og strik.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

AJ fru Madsen, det kan du da ikke være bekendt :-( :-( :-(
Jeg skal da have opdateret mit "Fru Madsen strikker" billedet fra sidste år!!!
Det må da kunne lade sig gøre, at komme bare en enkelt dag - ikke? ;-)
På gensyn!!!

The Silent Knitter sagde ...

Øv ha ... jeg havde da glædet mig til at gense dig;-) Men jeg håber vi finder en anden anledning til at strikkes ved
KH Hanne V