23 februar 2007

Entrelac

Jeg er gået i gang med en UFO, nemlig min entrelac.

Jeg har brugt morgen på at trævle det op jeg havde strikket, da jeg nu har tabt mig så meget, at jeg kunne gå en størrelse ned. En anden medvirkende grund til optrævlingen er, at jeg hellere vil strikke på frem og tilbage end rundt. Jeg fandt jo ud af dengang jeg startede, way back..., at jeg alligevel ikke slipper for at strikke tilbage, og så må det unægtelig da være nemmere når det ikke er rundt i faconen.

Ærmerne som jeg jo strikkede som det første da jeg startede, kan heldigvis genbruges, da det er samme maskeantal.

1 kommentar:

Familien Holm Ebling sagde ...

Flot vægttab. Kathrine siger du gerne må låne hendes tigerdragt hvis du skal til fastelavn:-)
de andre børn ville først klædes ud da kathrine kom og var klædt ud(de er lidt ældre end hende)

knus fra Jannie