08 april 2007

Hækling

Jeg er gået i gang med at hækle, hvad jeg kalder et feather and fan tæppe. Andre kalder det bølgetæppe.

Det skal laves i rester af opalgarn, så det kan godt være det tager meget lang tid at lave, for jeg tror da ikke jeg har rester nok endnu. Men pyt med det, det er jo ikke noget der haster.

Indimellem strikker jeg da også på den babytrøje, som jeg har gang i. Og ellers har jeg da planer om, at gøre nogle af mine ufoer færdige.

Så, som I nok kan regne ud, har jeg fået lysten til håndarbejde tilbage, og det er bare dejligt!

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Hvor er det dejligt at du har fundet strikke/hæklelysten frem igen!

Ja, de tæpper frister skam....

Knus Pia C

Tina sagde ...

Pas på!!! Man bliver afhængig af det tæppe :D;) RIgtig god fornøjelse!! :)
Selv har jeg nu nået ca. 60 cm!!