19 maj 2007

Jordbærhue

Igår var vi til fødselsdag hos Theas far, Ole.

Jeg havde jo lovet at lave en jordbærhue til Thea engang, og da vi jo havde fri i torsdags, blev den lavet der. Jeg syntes den så lidt lille ud, men den passede perfekt.

Jeg havde jo lavet en bluse, hue, vanter, halstørklæde og babyfutter til min kollega, Axel, hvis kone skulle føde deres første barn her i maj. De havde fået at vide, det ville blive en pige, så derfor tillod jeg mig at lave babyfutterne i lyserød. Resten blev lavet i blåt.

Puha, det var vist godt, for de fik en søn i torsdags.

I onsdags fik vi at vide, at de vil gå i gang med at bygge vores nye hus i næste uge, juhu!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Pia sagde ...

Hurra hurra for husbyggeriet!!!

Det bliver skønt at flytte ind i jeres helt eget nye hus..

Knus Pia C