21 juni 2007

Yahoo Photos lukker

Øv, yahoo photos lukker til september. Så nu er jeg ved at få flyttet mine albums til Shutterfly.

Er lidt spændt på hvad det er. Man kunne også flytte til Flickr, men jeg ved fra tidligere, at det ikke kan det jeg vil, uden at jeg skal betale for det. Så derfor var jeg så glad, da jeg i sin tid fandt Yahoo Photos.

Umidddelbart ser det ud som om at Shutterfly kan det samme som Yahoo Photos, men da det stadig ikke er færdig med at overføre mine albums, er jeg meget spændt.

Jeg skal selvfølgelig nok lave diverse link om, når jeg ved hvordan det fungerer.

Igår måtte jeg tage hjem fra arbejde, da jeg ikke havde det godt. Frank har være syg siden søndag, og havde første arbejdsdag igår, men så var det åbenbart min tur til at få diarre og opkastninger.

Heldigvis nåede jeg hjem inden det gik galt. Men det var på hængende hår, som man siger, og jeg må da også indrømme, at jeg ikke lige fik overholdt fartgrænserne til sidst, da jeg kunne mærke det var ved at gå galt. Men når man har 30 km hjem fra arbejde, så er det med at køre godt til nogle gange.

Og som noget meget usædvanligt for mig, så fik jeg ikke noget at spise fra kl. 6 om morgen, hvor jeg var frisk, og så til 16.30, hvor jeg fik et æble, som var det eneste jeg havde lyst til.

Nu er der kun 17 dage til jeg må købe garn, jeg glæder mig, men ved også, at når jeg så må købe garn, så ved jeg slet ikke hvad jeg skal købe.

Ingen kommentarer: