14 oktober 2007

Børnepasning og strik-in

I fredags fik vi lov at passe Thea for første gang. Det var jo en fornøjelse. Hun er altid glad og bare hun har en stol, Dukke-Lise og et tæppe, kan hun sagtens lege selv.


Hun får megen tid til at gå med at kravle op og ned af lænestolen, og så er det jo godt vi har mere end 1 for Dukke-Lise skulle nemlig ligge og sove i en af de andre stole.


I går var jeg (også for første gang) til strik-in i Garngalleriet i Ry. Sikken en masse kendte ansigter, næsten allesammen mennesker jeg havde været sammen med forrige weekend, da vi var til Strikkefestival i Næstved. I skal alle have tak for at jeg følte mig meget velkommen.

Jeg købte næsten ikke noget garn, bare lige 1 ngl. lyserødt Arwetta, som skal bruges til en tophue til Thea. Den har hendes mor bestilt, da Thea har fået ny vinterjakke. Hun har også fået ny flyverdragt og støvler, så nu kan hun klare alle vandpytterne.

2 kommentarer:

Fríða sagde ...

eeejj, sikke en dejlig, fin lille tös! og strikket tröje har hun på, gad vide om ikke det er tante Inge der har lavet den?
kh.fra Island
Frida

The Silent Knitter sagde ...

Selvfølgelig er du velkommen til strik-in i Ry ;-) Det er jo så populært, at man skriver sig op til deltagelse flere måneder i forvejen. Jeg har sagt, at jeg kommer hvergang - med mindre jeg melder fra *ti hi*
Og det er da lidt lyv at det var 1. gang - du var da med på havnen i Ry ;-)
Kh Hanne V