11 december 2007

Fridag

Jeg har haft fri i dag, bilen skulle til serviceeftersyn.

Jeg har nu fået købt de sidste julegaver, jeg skulle købe, så mangler Frank bare at købe dem han skal købe.

Gaverne er også pakket ind nu, og jeg købte også garn til en sweater til Frank, som jeg har haft kig på hos Ingelise. Desværre har de ikke alt garnet, og det som mangler kommer måske til januar. Det kunne jeg ikke vente på, sæt nu jeg har sat mig selv på igen til "Brug af dit garnlager". Så det blev ikke lige de farver som er i opskriften, men jeg håber de farver jeg fandt bliver ligeså gode.

Jeg har ikke fået strikket så meget i dag, men jeg mangler dog kun ½ ærme på dukkeblusen, og så er jeg færdig med at strikke julegaver i år.

Vi skal vist passe Thea enten fredag sidst på dagen eller lørdag formiddag, da hendes forældre gerne vil ud og købe julegaver. Da de jo også skal købe til os, må vi vel hellere passe pigen, men det gør vi også gerne, for hun er altid så glad.

Ingen kommentarer: