18 oktober 2008

Franks raglan

Jeg er kørt sur i ærmerne til Franks raglan. Det kan jeg ikke forstå, for normalt går det jo dejlig stærkt at strikke ærmer, når der er oppefra og ned. Men jeg kan næsten ikke tage mig sammen.

I dag tog jeg mig dog sammen til noget andet, som har været en træls opgave siden vi flyttede ind 1. februar. Jeg fik sorteret, sat i mapper og smidt ud, en hel masse gamle papirer. Jeg har fået makuleret det, som skal makuleres, været på lossepladsen med resten, så nu er mit skrivebord klar til at jeg kan vinde garn op, hvis jeg får lyst.

Dog har jeg lige nu mere lyst til at starte på FLS, som jeg fik garn til sidste weekend.

Vi har også været i Plantorama i dag. Vi købte 2 buksbom til vores krukker, da de gamle var gået ud ifm. flytningen - de blev helt ærligt ikke lige vandet. Så dem har Frank lovet at plante i morgen, når de har lovet bedre vejr. Vi har også fået købt forårsløg til haven. Erantis, vintergæk, påskelilje og krokus. Dem har han også lovet at sætte i morgen.

Vi har også fået plantet de planter/buske, vi fik, da jeg og mine søskende holdt fælles fødselsdag i august.

Det ender da med, at det bliver en have og ikke bare en græsplæne.

1 kommentar:

Fríða sagde ...

jamen, kære Inge, med den fart du har på produktionen er der vel ikke noget at sige til at der kommer enkelte dage hvor du ikke er helt så motiveret. det kommer nok igen med foröget styrke. lyder spændende med jeres nye have, og ham Frank er da godt nok velopdraget!
kh.fra Island
Frida