02 januar 2009

Herresweater

Jeg startede i aftes op på en sweater til Frank. Den er fra Ingelise (2007).

Vi blev ikke færdige med projekt garntal. Indtil nu er vi oppe på næsten 32 kg garn, og jeg mangler stadig diverse kits (som jeg ikke plejer at have med) samt en dragkiste fyldt med garn.

I dag kommer Annette til lidt strik og en kop kaffe (eller også er det te for hendes vedkommende). Det skal nok blive hyggeligt. Men inden da skal jeg lige nå at have handlet og hentet de bøger, jeg bestilte mellem jul og nytår.

Maden vi fik nytårsaften, var superb. Godt vi ikke havde bestilt dessert også, for da vi var færdige med de 2 retter, havde vi begge ondt i maven. Mærkeligt som vi "foræder" os nytårsaften, når vi ikke gør det i juledagene.

Vi kan godt mærke, vi er flyttet "på landet". Der var kun affyring af fyrværkeri i ca. 1 time efter midnat, mens det i Vejle som regel varer til omkring kl. 3. Men flot var det.

Ingen kommentarer: