12 december 2009

Julefrokost

Puha, jeg var til julefrokost igår.

Os på kontoret havde selv arrangeret julefrokost hos en kollega, som har en gildesal, og som gerne ligger husrum til.

Maden fik vi udefra, og drikkevarer havde vi selv med.

Vi havde det sjovt. Det er længe siden, jeg har grinet så meget. Jeg mistede næsten stemmen af at grine, og det var inden vi var færdige med fisken.

Firmaet holder også julefrokost for os, men det er ikke før i januar. Pga. travlhed har vi næsten ingen folk hjemme i december.

Frank var chauffør for mig (selvfølgelig) og en kollega. Vores bil er kun en 2-pers., så det blev sådan, at vi kørte ud til veninden/kollegaen, og derfra kørte vi i hendes bil. Og selvfølgelig modsat hjemad.

Jeg har fået lavet meget, synes jeg, på mit dominosjal. Nu mangler jeg, hvad jeg kalder, 2 hele rækker. Derefter bliver rækkerne kortere, og så vil det sikkert føles, som om det går meget hurtigere.

Jeg begynder faktisk at tro, jeg bliver færdig inden jul. Så hvis jeg holder standarden med at blive færdig med en ufo om året, er der kun 5 år til jeg har lavet alle mine ufoer - ups!

Jeg har givet mig selv lov til at starte på en ny ting, når jeg er færdig med dominosjalet. Jeg blev så inspireret af, at se udsendelsen med Christel Seyfarth. Hvilket minder mig om, at da jeg endelig lå i min seng engang i nat, tog jeg lige en zappe-tur på tv'et, og tænk sig, de viste strikkeprogram med Marianne Isager kl. 2. Det var da lige før, jeg lagde mig til at se det igen. Så det jo, da det blev vist i foråret.

Ingen kommentarer: