05 maj 2010

Krakasjal og sokker

Jeg var i mandags til strik-in hos Lotte, og havde der sokkerne til Mikkel med. Så nu har jeg allerede strikket skaftet og hælen på den 1. sok.

Det kan godt være de andre synes jeg er nørden, jeg kun har nemme ting med sådan en aften, men når nu jeg ikke har behov for hjælp, andet end den til sammensyning af ærmer i Gloria, og hjælpen er arrangeret/aftalt, ja, så er der da ingen grund til at tage noget med, man ikke kan snakke til imens man strikker.

Lige nu har Krakasjalet 1. prioritet herhjemme. Jeg er startet på 2. ngl. ud af 3, og synes selv jeg er kommet ganske langt.

I morgen skal jeg sammen med Lotte og Else Marie til Odense og høre/se Christel Seyfarth fortælle om sin strikkekunst. Jeg har stadig ikke lyst til at købe nogle af hendes arbejder. De er flotte, men tiltaler ikke fruen.

Så vil jeg hellere, hvis/når jeg engang har samlet rester nok, strikke Lottes sjal eller noget der ligner.

1 kommentar:

Ingerlise sagde ...

God tur til Odense