05 juni 2014

10 år

I dag har jeg været gift i 10 år. Hvem skulle have troet det.

Frank må være skabt af noget særligt.

Jeg glemmer ikke den dag vi blev gift. Jeg har aldrig smilet så meget i hele mit liv. Gæster kom fra nær og fjern. Svogeren nåede ikke vielsen, men heldigvis frokosten bagefter. Han havde været på job i (så vidt jeg husker) Saudi Arabien. Han havde da lige skrevet en sang mens han sad og ventede i lufthavnen. Storebror holdt tale, da mine forældre desværre ikke var mere, men han gjorde det godt. Glad for at han endelig slap af med formandskabet i "Tøffelheltenes klub". En klub min svoger (en anden end den førnævnte) havde stiftet, da min storebror blev gift. Frank havde kun formandskabet kort. Svigerfar holdt også tale. Det var der jeg fandt ud af, at svigerforældrene godt kunne lide mig. Havde haft mine tvivl ;-)

Der er sket meget på de 10 år. Vi har bygget sommerhus, ikke stort, men det er der. Vi har bygget hus. Jeg har fået en gastrisk bypass og blevet 50 kilo lettere. Og igennem det hele har Frank været der og støttet op. Dejligt.

Tak for de år der indtil nu er gået.

3 kommentarer:

Fríða sagde ...

til lykke Inge og Frank, med alle årene og med hinanden.
kh.fra Island
Frida

Susanne sagde ...

Et stort tillykke til jer :-) I er jo begge gjort af særligt stof!
Håber at I har haft en dejlig dag og fejret hinanden.
Knus fra
Susanne

Anette sagde ...

Tillykke med dagen. Pas godt på hinanden.