22 juli 2007

Bestillingsarbejde

Vi havde besøg af Birgith og hendes hund Gaia igår.

Det var rigtig hyggeligt, og Gaia og jeg havde det sjovt med at splitte en bold ad.

Nå, men Birgith skal til en 80-års fødselsdag i august, og hvad giver man en dame i den alder. Mit forslag var et hjemmestrikket sjal, så nu skal jeg lige strikke et sjal for Birgith, hvilket jeg gør med glæde.

Vi blev enige om et sommerfuglesjal i hvid Kidmohair.

Jeg er startet her til morgen, og har allerede fået strikket mønsterrapporten 4 gange, og da sjalet ikke skal være kæmpestort (som i opskriften) mangler jeg sådan ca. kun 11 gentagelser. Dette ud fra, at da jeg strikkede et lignende sjal for min svigerinde, endte jeg med at have strikket 15 mønsterrapporter, så mon ikke jeg skal ende omkring det samme antal.

Ingen kommentarer: