06 september 2007

Blandet

I slipper ikke for et billede af Frank, som det meste af fritiden, opfører sig skørt. Her er han midt i at lave mad.

Jeg har fået opdateret albummet med fotos af byggeriet, og det skrider frem som det skal, der er nu kommet tag på.

Mht. strik er jeg blevet færdig med den ene af de to blåbærhuer jeg skal lave for Anja, men jeg skal også gerne være færdig til næste lørdag (den 15.), så hun kan få dem, når vi alligevel skal til Theas fødselsdag. Det er en stor dag, hun bliver 2 år i år, men det er allerede om fredagen. Fødselsdagen bliver holdt på et tidspunkt hvor Thea er frisk, det er også synd at holde den om aftnen, når hun er træt efter en lang uge i dagplejen.

I lørdags holdt vi surprise party for min bror, som blev 60 år den 29. august. Jeg tror, han havde en god dag, for da gæsterne drog hjem, lå han på sofaen og snorkede.

Ingen kommentarer: