14 september 2008

Ugens opdatering - uge 37

Jeg er i denne uge blevet færdig med denne ligge sag, samt sokker der passer til.




Fra at haven har set sådan ud, ser den nu sådan her ud. Havemanden har været her i denne uge, og fået tromlet, jævnet, revet, tromlet igen, og sået græs.


Nu er det spændende, hvor længe der går inden den bliver grøn.


Strikkeklubben startede igen efter ferien i torsdags, og det var rigtig hyggeligt at være sammen igen. Det var også meget hyggeligt at møde alle damerne samt en enkelt ny, til strik-in i Ry, hvor sæsonen også startede op i denne uge efter sommerferien.

Jeg købte garn til 2 tasker, mest fordi Birthe havde det på tilbud.

Sidste weekend var vi på familieweekend. Det var Frank og jeg som var arrangerører i år. Vi fik meget ros for arrangementet, og det var jo godt. Det er ikke nemt at lave et weekend-arrangement, når det ikke må koste for meget, for hvad er for meget. Alt er jo relativt, afhængig af øjnene som ser.


Denne unge dame bliver 3 år i dag, så der er købt gaver, og jeg har strikket et sæt til dukken. Hun skal have en bluse og gymnastiksko, og så har hun ønsket sig en lommelygte, så det fik vi fat i igår. Det er en Disney lygte, så den er prinsessefarvet og med diamanter på.

Jeg skal lige have lavet et sjal færdig, hvor jeg ikke mangler ret meget, ca. ½ ngl. garn, og bagefter skal jeg så i gang med den sidste barselsgave, som skal være... - netop, nemlig - et prinsesvøb. Og denne gang er det til en prins, og ikke en prinsesse.

Ingen kommentarer: