24 januar 2009

Gaver

Jeg fik garn i fødselsdagsgave af Annette og Pia, samt et gavekort på 4 stk. bøger af Elsebeth Lavold.

Af Frank fik jeg et gavekort til en elektrisk cykel, men hvis jeg hellere vil, kan det konverteres til et spisebord. Jeg fik også et par meget smukke og søde øreringe. De er hjerteformet med en sten i (brilliant eller diamant, han kan ikke huske hvilken).

Ellers fik jeg penge og gavekort, som hjælp til enten cykel eller spisebord.

Vores søde nabo har været så flink at skovle sne for os i dag, vi fik slet ikke chancen for at nå det selv.

I eftermiddag er der dømt afslapning. Video (der kommer jo ikke håndbold før i aften) og strik, samt varm kakao.

Jeg har lige modtaget det nyeste nr. af Ingelise, og hvor er der mange flotte trøjer i. Jeg skal i hvert fald have lavet den i str. plus og jeg kunne sagtens finde på at strikke den hvide cardigan også. Den er utrolig flot. Det kribler i fingerne for at købe garnet til dem, men jeg må hellere vente. Desuden kan vi ikke nå til Jels i dag, de lukker om 1 time.

Ingen kommentarer: