21 oktober 2010

Søndag

Søndag fandt vi på at køre til Århus, der var nogle steder Frank gerne lige ville se ifm. sit arbejde.

Vi benyttede lejligheden til at besøge min søster og se hvor langt hun var kommet med at indrette sig efter hun var flyttet.

Jeg skulle lige have et hurtigt strikketøj med til turen, så jeg fik startet op og strikket ½ sok til Esben. Det skal være en julegave. De bliver magen til dem han fik for ca. 1 mdr. siden, da der er rigeligt garn til endnu et par i str. 22/23.

Jeg har også rigeligt garn til endnu et par til Thea, så det skal der også strikkes til julen.

Lige nu mangler jeg kun ca. 20 p. så er jeg færdig med trøjen til Kathrine. Dette er også en julegave.

Så mangler jeg kun den til Karoline, og så skulle julegaverne være i hus.

Jeg satser jo stadig på, at blive færdig med Palet i år.

Ingen kommentarer: