25 december 2010

Julegaver

Jeg fik nogle rigtig dejlige julegaver i år.

Af min mand fik jeg bogen “Strik a la carte 1” af Marianne Isager, samt (også som fødselsdagsgave) en Iphone. Eller rettere et gavekort til en, da de jo er umulige af opdrive, og junglen med abonnementer er, ja en jungle.

Jeg fik også Georg Jensens juleuro samt juletræspynt af mine svigerforældre, og så fik vi tilsammen Proff Board – et skærebræt hvor der er 6 plader i forskellige farve, man kan skifte ud, alt efter hvad man skærer/snitter. Det og en bordskåner fik vi af Franks søster og hendes familie.

Jeg mangler endnu gaven fra min søster. Vi har aftalt at vi udveksler gaver i morgen, for der er jo ingen grund til at sætte liv og lemmer på spil i det her vejr.

Så nu vil jeg gå og glæde mig til februar, hvor jeg forhåbentlig skal opereres, for jeg har besluttet at jeg vil have min Iphone til den tid. Så har jeg nemlig min. 2 uger til at lære den og min nye mave at kende.

Ingen kommentarer: