11 august 2011

Ferieindkøb

Jeg har fået købt efterårsgarderoben, kan nok også bruges til vinter, og noget selvforkælelse.

Indkøb 1 Jakke, træningsbukser og bluse – købt hos Dansk Outlet i Herning (søde mennesker) og bukser, købt på Fanø.

Indkøb 2Bukser (2 par) og 3 bluser, købt i en butik som hedder Vogue. Den ligger i Tjørring, en forstad til Herning. Men tænkt sig, at kunne købe tøj i en butik med sådan et navn. Tidligere ville jeg ikke have gidet at kigge, for de havde jo nok ikke noget jeg kunne passe. De var virkelig søde og hjælpsomme. De har desværre ikke en hjemmeside.

Nu mangler jeg bare nogle lange støvler, og tænkte, at der kunne jeg jo bruge det gavekort jeg har liggende i skuffen.

Indkøb 3Florajakke fra Christel Seyfarth, opskrift på hæklede grydelapper (Strik og Stil, Herning), juledug (broderi), knap, maskeholdere, købt hos Ho Strik, uha, hun havde meget garn, som var gramseværdigt. Garn fra Dansk Mohair til halvhandsker med overlap (så jeg ikke fryser fingrene). Købt hos Kunstladen på Fanø.

Indkøb 4Regenwald fra Opalgarn og Zauberball (U-Boot) – en gave fra Speedyneedle. Jeg havde sidste år købt 4 ngl. Zauberball (Durch die Blume), og det ene nøgle havde ikke mindre end 10 knuder. Marianne læste om det på min blog, og mente jeg burde brokke mig til forhandleren. Hun vidste ikke på det tidspunkt at det var købt hos hende. Så hun var så flink at sende det blå nøgle garn med. Det kalder jeg service.

Som I sikkert kan læse, har vi ferie. Indtil nu har vi været i sommerhuset, og lørdag var vi på shopping i Herning. Tirsdag var vi på tur til Fanø, Ho og Blåvand.

1 kommentar:

Fríða sagde ...

åh, hvor må det være fedt for dig nu at kunne köbe töj i mængder, men kan jo også nemt blive dyrt!
kh.fra Island
Frida