16 juli 2006

Surt show

Jeg synes det er surt show, når jeg vinder 1 stk. 50 gr. ngl. op, og det så bliver til 6 ngl. fordi tråden er "klippet". Garnet købte jeg hos Filita sidste år, da vi var til Strikkefestival. De er desværre lukket, og det er jo heller ikke deres skyld, men træls er det. Det skulle have været anvendt til et sjal, men nu ved jeg ikke, måske køber jeg noget andet garn til det, øv fordi farven bare er så pæn i mine øjne i hvert fald.


Her ser I mit sjal i Kauni-farven papegøje, ganske flot synes jeg selv.






Ellers er jeg gået igang med en trøje til Thea, som hun skal have i fødselsdagsgave, når hun bliver 1 år til september.

Og nu til noget helt andet...

Jeg har haft en rigtig træls sommer, ikke noget at regne i forhold til andre, men jeg render til undersøgelser på hospitalet.

Jeg har fået konstateret en knude på skjoldbruskkirtlen, og det i sig selv er ikke noget at regne, men min trykker på luftrøret, så derfor skal jeg opereres. Lige nu står jeg der, hvor jeg har bedt patientkontoret for Vejle Amt om at undersøge, om jeg kan få det lavet i Horsens, for så kan det ske indenfor 4 uger. Hvorimod det i Vejle først kan ske om ca. 10 uger. Jeg har jo længe været indstillet på at skulle have klumpen skåret ud, så derfor vil jeg bare gerne have det overstået. Jeg har også en anden og mere personlig grund til, at jeg gerne vil have det overstået. Jeg skal til bryllup den 30. september, og som jeg kunne tælle på kalenderen, ville jeg blive opereret ca. 20. september hvis jeg ventede på Vejle, mens det kan ske inden 1. september hvis jeg kommer til Horsens.

Så jeg går lige nu og venter på at det bliver mandag, og jeg dermed får svar på hvilket sygehus jeg skal på.

Ingen kommentarer: