02 december 2006

Dagens høst

Igår så min mand en annonce om brandudsalg hos AS Stof og Strik i nærheden af Juelsminde. Der var 50% på al garn og stof, da de åbenbart havde haft brand i tirsdags.

På billedet kan I se hvad jeg fik købt, og jeg kom af med den nette sum at hele kr. 283,50. I skal lige lægge mærke til at det ene ngl. er Dazzle som normalt koster kr. 175,- for 1 ngl. garn, og de havde kun det ene, så jeg måtte jo hellere hjælpe dem af med det.

Jeg kom helt i forårshumør, da vi kom hjem her for lidt siden. Vi havde været nede og købe nogle knapper til den zebrabluse, jeg har strikket til Casper. Jeg fik knapper lavet som zebraer. Nå, men i forårshumør kom jeg, da jeg så en af vores buske blomstrer, selv om den først normalt gør det om foråret. Jeg skyndte mig at tage et par grene ind i en vase.


1 kommentar:

The Silent Knitter sagde ...

Hej Inge
Dejligt at se der er liv i dig. Jeg var lige ved at blive så bekymret, at jeg tænkte på at maile og høre om du skulle risikere at være syg.
God strikketlyst og tillykke med rovet fra Hanne V