27 september 2007

Gav mig selv lov...

til i søndags, at starte op på ikke mindre end 2 nye strikketøjer. Jeg skal jo have noget at vælge imellem, når nu jeg skal på Strikkefestival om ca. 8 dage.

Jeg er startet op på Sjal i Ombre Pladegarn fra Karen Noe (model 401P), et strikkekit jeg vandt sidste år i Webstriks UFO-konkurrence.

Jeg er også startet op på Palet fra DesignClub.dk (langt nede på siden model 2119). Jeg købte kittet sidste forår, da jeg havde fået skattepenge tilbage, og jeg købte selvfølgelig til den største størrelse, men efter at have tabt over 18 kg, kan jeg nu nøjes med den mindste størrelse. Da strikkefastheden ikke passer, er jeg nødt til at gøre mønsterrapporterne mindre, og så bliver den stadig stor nok.

Jo, jeg hyggede mig i søndags. Frank sad nemlig og regnede tilbud, og jeg hyggede med at se tv og starte nye strikketøjer op.

Promenade, som jeg jo startede forfra på da jeg fik mine Knit Picks strikkepinde, strikker jeg selvfølgelig også på, men da det er et godt strikketøj til når man skal lytte eller se tv, strikker jeg faktisk kun på det om mandagen, når jeg er til kostvejledning og vejning hos DDV.

Ingen kommentarer: