24 marts 2008

Det sidste...

er nu pakket ud, dejligt. At vi så lige skal finde ud af hvor det skal være, må komme lidt efter lidt.

Lige nu er min svigerfar her, og hjælper med at sætte låger på indbygningskabene til køleskab og fryser.

Vi mangler stadig at få noget på væggene, og i morgen begynder arbejdet jo igen efter påskeferien.

Min arm er totalt smadret efter udpakningen, da det er mig som slæber alle flyttekasserne. Heldigvis går det ikke ud over strikkeriet, kun nattesøvnen indimellem.

Igår var vi til påskefrokost hos svigerforældrene, ja det var nu mere middag end frokost, men pyt med det, min svigermor laver god mad.

Vi havde købt nogle starinlys som duftede og lignede chokolader til dem.

På lørdag skal vi til gymnastikopvisning med Thea, så jeg kan ikke komme på strikkecafe, øv. Men man kan jo ikke få alt til at gå op.

Jeg er ved firkant 10 på Super Karlas kappe, vil lave en "baby i rib" til Theas dukke, så hun kan få den næste lørdag, jeg tror nemlig den lige passer i størrelsen, skal måske ikke være så lang, men det er vist også det hele.

Ellers forsøger vi at arrangere familieweekend til september, men om det lykkes ved kun guderne.

Ingen kommentarer: