30 marts 2008

Karoline

Vi har fået et nyt medlem i familien. Det er Karoline som blev født den 27. marts. I kan her se hvor dejlig hun er. Hun tilhører Jannie og Jan, min ældste niece og hendes mand. Kathrine, storesøsteren, er pavestolt.

I dag har vi været på tur. Først var vi på Fyn for at se det sted vi har reserveret til familienweekenden i september. Det tror vi bliver godt.

Bagefter var vi i Billum og se Karoline, og aflevere alle de ting jeg havde strikket i den anledning.

Det var blevet til: 2 prinsesvøb (det ene til Kathrine, da jeg ikke fik det lavet, da hun blev født), Frida og Klokkeblomst fra DesignClub.dk, Baby i rib også fra DesignClub.dk og endelig en "lille" hvid trøje, som vi i daglig tale kalder for sumotrøjen, for aldrig har jeg set så bred en model til en baby. Billederne kommer i et særskilt indlæg kun med billeder.

Vi havde købt nogle gaver til Kathrine i anledning af hun nu var blevet storesøster.

Jeg var så heldig, at Frank kørte det meste af vejen, så Promenade fik en ordentlig omgang. Jeg er ved den 1. vinge.

Igår var vi til gymnastikopvisning med Thea. Det gik godt, desværre er billederne ikke de bedste, da et lille digitalkamera ikke kan blitze en stor hal op.

Ingen kommentarer: