17 maj 2008

Ugens opdatering - uge 20

Jeg har da nået lidt strik i denne uge.

Gloria: Jeg mangler ca. 3 p så skal jeg til halsindtagningerne.

Pilespids: Jeg mangler ca. 3 cm og så lige kanten forneden.

Thea skal være storesøster til jul, så jeg har bestemt, jeg vil lave et prinsesvøb og Frida + Klokkeblomst fra DesignClub.dk i barselgaver. Jeg købte garn til begge dele i går, samt garn til en bluse til mig selv (mon jeg nogensinde, når at strikke det jeg gerne vil til mig, suk).

I søndags var Birgith og jeg til "glo"barnedåb i Billum, Karoline blev døbt. Mon de havde dobet hende, for hun sagde ikke en lyd i kirken, sov bare fra det hele.

Heldigvis går det fremad med min svoger, så han havde fået udgangstilladelse fra hospitalet, så han kunne deltage i barnedåben.

Mit firma holder 50 års jubilæum i dag, så vi skal til stor fest, og da Frank har slidt hul på snuden af skoene af at lægge fliser, har jeg lige været inde og købe nogle andre til ham. Så må vi håbe de passer, for jeg havde en seddel med, med alle de oplysninger vi kunne finde på de gamle sko, så hvis de ikke passer, må de være fordi de har en anden farve.

Ingen kommentarer: