21 september 2008

Strikkefestival 2008 og andet

Nu nærmer årets Strikkefestival sig, og de store spekulationer begynder.

Hvilke strikketøj(er) skal jeg have med, hvor mange kontanter? Jeg skal huske strikkepinde i alkens størrelser (heldigvis for mine KnitPicks pinde). Hvilke workshops vil jeg deltage i? Ved endnu ikke helt hvilke der bliver til noget, det er noget med "lærere" at gøre.

Jeg har indtil nu fundet ud af, at jeg skal have flg. strikketøj(er) med:

1. Prinsesvøb, skal jo være færdig inden babyen kommer til verden
2. Franks raglan oppfra og ned
3. Sjal i domino fra Vivian Høxbro's bog Dominostrik

Har her til morgen forsøgt at finde rundt i Ravelrys shop mht. størrelser på deres T-shirts, men det har jeg simpelt hen opgivet. Har konstateret, at den model jeg gerne vil have ikke fås i min størrelse endnu. Om den kommer er uvist, for der står bare at de har planer om det, men ikke noget om hvornår.

Jeg har meldt mig til dette kursus hos Billund Aftenskole, nr. 607 - efter opfordring fra Annette, desværre er det udsat til sidst i oktober, da der ikke er tilmeldinger nok, så vil I venligst se at få jer tilmeldt, I som har mulighed for at deltage. Det er den 22. og 29. oktober i stedet for de annoncerede datoer.

Jeg har i denne uge nået at strikke midterstykket på prinsesvøbet, og i aftes fik jeg startet på 1. side i inderborten.

3 kommentarer:

Anette sagde ...

Hej.
Hvis bare Billund lå lidt tættere på min bopæl kunne du være sikker på at se mig, meeen 2 timers transport hver vej... Nej tak, men det kunne være spændende.
Ses i næste weekend

Lene Sophie sagde ...

Uh ha det kender jeg godt, jeg kan heller ikke beslutte mig til hvad jeg skal have med.
Glæder mig meget til at se dig igen.

Annette sagde ...

Her tænkes det også så det knager over udvalget af strikketøj...kontanter m.m....men det bliver rigtig hyggeligt at se mange kendte ansigter som ikke er set siden sidste festival...