29 september 2008

Træls dag

I morgen bliver en træls dag.

Jeg skal tage afsked med 2 dejlige kolleger, som har fundet andet arbejde, øv!

Den ene er en som jeg arbejder/har arbejdet tæt sammen med, og ham vil jeg komme til at savne. Meget fordi han sådan ca. er den eneste i min afdeling som forstår min lidt specielle form for humor.

Øv, øv, øv, og atter øv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I dag har også været en lidt træls dag.

Jeg troede ikke det var muligt, men mine 4 kvindelige kolleger i afdelingen formåede i dag at larme mere end de 80 kvinder jeg var sammen med på den netop overstående Strikkefestival.

Jeg vil senere på ugen, og sikkert først i weekend, få skrevet om Strikkefestivalen og få vist mine indkøb frem.

1 kommentar:

Familien Holm Ebling sagde ...

ha ha så ved vi godt hvem der fik lavet mest, så blev der vel nogle trøjer el lign færdige:-)