16 november 2008

FLS + tørklæde

FLS har været færdig i en uge, jeg mangler stadig at skylle den op, og få syet hægter i, men den slags jeg ville have var desværre udsolgt, men skulle gerne komme i næste uge.


Igår fik jeg en umanerlig lyst til at strikke dette tørklæde af det ene ngl. Noro Silk Garden jeg havde. Mønsteret er "tyvstjålet" fra Gerda, som er med, når vi er til strik-in i Ry.

Frank har nu endelig fået sat vores nye internet op. Han skulle partout have ny internetudbyder. Det har hans firma bestemt. Træls! De tænker ikke på de gener de giver os (familiemedlemmer). Desuden skulle hastigheden være lavere end den vi har nu, så endnu mere træls! Livet er for kort til langsomt internet - tænk på alt det man kan strikke i stedet for.

Det går også fremad med Vårsjalet og Dominosjalet. Vårsjalet strikker jeg kun på når jeg er alene, da jeg skal koncentrere mig meget. Jeg kan kun strikke 6 p i rap, så får jeg ondt i skulder og hovedet, så meget spænder jeg.

Dominosjalet strikker jeg på til tv og når Frank er hjemme, så det går da også fremad, selv om der er meget langt endnu. Jeg har talt, at jeg skal strikke 382 dominobrikker, og jeg har ca. 70.


2 kommentarer:

Familien Holm Ebling sagde ...

Puha Inge, det må da vist være det man kalder et langtids projekt. God fornøjelse.
knus Jannie

Pia sagde ...

Den ser godt ud, den FLS! Jeg er også endelig kommet i gang med min....surpriceeee :-) Jeg strikker den i noget lilla meleret Lucca, rigtig blødt og dejligt er det. Indimellem presser der sig (desværre ?) også nogle strømpebestillinger til kollegers mænd og børn. Nå, men jeg klør på og håber.....

Knus Pia