09 november 2008

FLS

Jeg blev færdig med FLS her til morgen og den passer perfekt. Jeg mangler lige at købe nogle kunstfærdige hægter og så at skylle den op.

Igår var jeg til strik-in i Ry, og fik der garnet med hjem til Rundt regnet. Jeg skulle have byttet det, jeg købte på messen i Fredericia.

Jeg har besluttet (husk lige jeg har rygrad som en regnorm), at jeg skal lave en ufo færdig for hver ny ting jeg strikker. Så jeg har besluttet at gå i gang med Vårsjal (som kræver koncentration, og derfor kun vil blive strikket på, når jeg er alene) samt Dominisjal, som jeg godt kan strikke på til TV og når Frank er i nærheden.

Igår fik vi vores flagstang op, så nu kan Frank flage, når jeg har fødselsdag i januar.

Tillykke til
Jannie (min ældste niece) som har fødselsdag i dag. Hun er pt. græsenke, da manden er i Kosovo, men han kommer hjem til ældstedatterens fødselsdag senere på måneden. Så mon ikke Jannie vil blive fejret der.

Ingen kommentarer: