28 marts 2009

På tur

Vi valgte i dag at køre en tur til Tyskland for at handle.

Jeg medbragte mit Shelleys scarf, og fik da også strikket et godt stykke.

Bagefter var vi lige et smut forbi mine svigerforældre, og få vores eftermiddagskaffe, da vi havde købt noget vin og lakridskonfekt til dem.

Jeg har også i dag valgt at starte forfra på trøjen til Thea. Jeg skulle i morges lede efter opskriften på mit vårsjal, og fandt i den mappe en opskrift fra HP Garn på en pigetrøje med bærestykke med hjerter. Det er mere Thea end de andre opskrifter jeg havde fundet.

Vi var også lige et smut i Tønder, og tilfældigvis, og det var tilfældigvis, for det var Frank der kørte, endte vi lige ved byens strikkeforretning. Jeg var inde for at kigge, men kom ud med garn til en trøje og en sweater til Esben. Jeg har tænkt, han skal have dem i jule-/fødselsdagsgave, da de ligger meget tæt på hinanden. Desuden har jeg jo så næsten 9 mdr. til at strikke dem i.

Så nu steg mit garnlager lige med 500 gr. igen, igen. Mon det nogenside bliver mindre.

Jeg havde ellers lovet mig selv, at nu måtte jeg ikke købe mere garn, men nej, jeg har altså rygrad som en regnorm, når det gælder garn.

2 kommentarer:

annestuds sagde ...

Kære Inge
Hi-hi - du er vist ikke den eneste med sådan en rygrad :-)
Kh
Anne

Pia sagde ...

Neeeej, der er vi vist nogle stykker der godt´kan melde sig ind i den forening....:-)

Selvom jeg virkelig forsøger at få en del af mit ud af døren inden vi skal flytte- ellers kan vi ikke være der for kurve med garn.....hi hi