21 november 2009

Tigersokker

Jeg blev forleden færdig med disse tigersokker. De er nr. 2 i rækken af tigersokker.

Jeg har lavet et par til Casper (str. 34) og et par til Tobias (str. 28).

Så nu sker der heldigvis igen noget på en ufo, nemlig dominosjalet, hvor jeg er næsten halvt færdig nu. Der er stadig lang vej igen, og måske finder jeg på at strikke på noget anden indimellem.

Jeg har jo stadig drømmen om, at blive færdig med mine ufoer.

I aftes var vi på besøg hos en god veninde. Vi havde ikke set hinanden siden Frank og jeg holdt vores fælles fødselsdag i august. Hun havde lavet lækker mad (mørbrad, ovnkartofler, broccoli, sauce og rødbedesalat). Til kaffen fik vi hjemmelavet kage, bagt af hjemmeavlede brombær og med et låg med bl.a. kokos. Mums, den smagte godt.

Snakken gik livligt i mange timer, så vi fik slet ikke set finalen på Vild med dans. Heldigvis kunne vi på tekst-tv læse, at det par, vi har holdt med hele vejen, vandt.

I morgen er der julemarked i Jerlev Forsamlingshus, så det vil vi besøge. Det kunne jo være vi fandt en adventskrans/dekoration, som kunne bruges.

Ingen kommentarer: