26 marts 2010

Det går fremad

med mit strik.


Tirsdag og onsdag var Frank på kursus i Århus med overnatning, så tirsdag fik jeg strikket en del på Poona. Jeg er nu i gang med bullen, så nu kan jeg godt have dette strikketøj med på strikkecafe i morgen.


På mit tæppe er jeg ved kanten, og jeg mangler kun 16 omgange med ca. 1200 m, dette er absolut et gæt, da jeg ikke har talt dem. Dog ved jeg at der er ca. 300 på 2 af siderne, og da tæppet næsten er kvadratisk, gætter jeg på de ca. 1200 m.


I aftes var Frank og jeg til generalforsamling i Borgerforeningen. Denne foregår altid på  Restaurant Esta'kaden. Der er først generalforsamling med legatuddeling til håbefulde unge mennesker, som er ved at uddanne sig, og dernæst middag. Middagen fejler sådan set ikke noget, men det er første gang jeg har prøvet at gå sulten fra bordet på en restaurant. Så vi var lige på tanken og få en hotdog på vejen hjem. Det burde jo ikke være nødvendigt, men det var det altså.


I aften skal jeg ud at bowle med mine kolleger, det skal nok blive sjovt. Der er vist kun 2-3 stykker som ikke kan, så det kan man da kalde fuld opbakning om arrangementet.

Ingen kommentarer: