06 marts 2010

Kulde

Vi har 2 gange inden for den sidste måned oplevet, at der ingen varme var på kontoret, når vi mødte om morgen. I går var det særlig slemt, for det frøs 10 grader udenfor.


Det har desværre vist sig hver gang, at det er fordi der er en som har trukket stikket til fyret ud af væggen. Hvor dum kan man være? Ja, jeg spø'r bare.


Det har resulteret i, at jeg i nat måtte rende på toilettet, ikke særlig sjov, specielt ikke om natten.


Så manden må stå for snerydningen i dag, jeg vil ikke ud i kulden, når jeg har det sådan, og når det er pga. af kulde jeg har fået det sådan.


Ellers er jeg nået langt på Franks sweater. Jeg mangler 28 p, så skal jeg til at lukke af til ærmekuplen på det sidste ærme. Så jeg forventer at blive færdig i denne weekend, da jeg jo har syet bullen sammen, og lavet halskant.

Ingen kommentarer: