01 januar 2011

Nåede det

Jeg nåede lige at blive helt færdig med den samlede barselsgave.

Så der kan lige noteres 50 gr. mere på brugt i 2010. Dejligt.

Her foregik nytårsaften stille og roligt. Vi lader naboerne om at skyde fyrværkeri af, og specielt i den blæst vi har her i Jylland. Temperaturen har hele natten ligget på omkring +3 gr., så sneen smelter.

Til gengæld nåede jeg så ikke at blive færdig med den bog jeg har haft gang i siden september.

Jeg har fået “for mange” nye kolleger i det forgangne år, så nu sidder jeg næsten aldrig alene til frokost og læser. Det gør ikke noget, det er bare en konstatering af, hvorfor jeg ikke får læst lige så meget som jeg har gjort de tidligere år. Det er da sjovere at snakke med kolleger end at sidde alene og spise.

1 kommentar:

Annette sagde ...

Godt Nytår til Dig og Frank...Her blev der også strikket i aftes, det var nu ret hyggeligt...