28 januar 2011

Tøsetop + tørklæde

I søndags fik jeg strikket Varm Tøsetop nr. 2. Denne gang i str. 8 år. Selvom jeg ikke strikkede hele dagen, blev den strikket på 1 dag. Dejligt.

Lørdag strikkede jeg et tørklæde til en gave, som snart skal afleveres.

Så I må som sædvanligt væbne jer med tålmodighed vedr. billeder.

I dag blev jeg spurgt af min mandlige kollega, som skal være far til februar, om jeg ville strikke noget for ham og hans kone til deres kommende. Og selvfølgelig vil jeg det.

Der skal hækles et fabeldyr, strikkes en kørepose (p. 8) samt en hue og halstørklæde. Nu skal de bare have besluttet farven til de enkelte dele. Fabeldyret må dog godt være grønt. Så må jeg jo have set om jeg har noget på lageret som kan bruges.

I aften skal vi have gæster, og jeg glæder mig. Besøg af veninden, som jeg ikke har set siden oktober. Det skal nok blive hyggeligt.

Ingen kommentarer: