09 marts 2011

Besøg

Elsebeth Lavold - no 5

Jeg havde igår besøg af bedste(strikke)veninden.

Jeg fik denne bog af hende. Det er nr. 5 i rækken, og det er godt hun kan huske hvor mange jeg har, for det er hende som har givet mig de 4 første bøger i rækken.

Vi havde nogle hyggelige timer med tøsesnak. Det trængte jeg lige til. Jeg glæder mig allerede til at hun “truer” med at komme igen i uge 12.

I forgårs havde jeg besøg af min søster og svoger, som kom med en gave (i stedet for blomster) fra mine søskende. Et gavekort til en ansigtsbehandlig. Dejligt. Jeg glæder mig allerede til at skulle bruge det. Men det må nok lige vente til jeg ikke skal spise hver time. Jeg kan jo næsten ikke nå andet.

Jeg passer godt på min forkølelse, jeg har den stadig.

I søndags blev jeg gevaldig overrasket. Niecen ringede hjem til mig fra Afghanistan. Det havde jeg ikke forventet, så det var en dejlig overraskelse.

2 kommentarer:

Annette sagde ...

Dejligt du kunne bruge bogen - de er rigtig spændende at kigge i bøgerne fra Lavold...
Tak for theen - jeg kommer snart igen..det er så hyggeligt at strikke hos dig..

marianne lundholm sagde ...

hej o grattis till din operation, det kommer att bli så bra efter några veckor, för mej tog det lång tid att gå ner 20 kilo men jag har ju en annan op