03 juli 2011

Strik og Tour de France

Det er godt turen er gået i gang. Så bliver der strikket og ikke kun læst.

Jeg fik strikket en del på Skulderblad igår, og for at gøre det nemmere for mig selv, har jeg taget en kopi af diagrammet, og derpå skrevet hvor mange masker og sammenstrikninger, der er på hver pind. Så kan jeg nemt overskue mønsteret og skal ikke tælle hver gang, dog skal der tælles, mens jeg strikker.

I dag har jeg planer om, at laminere en masse opskrifter jeg printede ud sidste weekend. Det er på små sjaler, hvor der kun skal bruges 1 ngl. garn. Så kan det være jeg får brugt bare nogle af de mange ngl. strømpegarn, jeg har. Men først må jeg hellere blive færdig med de sjaler jeg allerede er i gang med.

Jeg må også hellere få blokket det sjal som har været færdig i mindst en måned, så jeg kan få taget et billed af det.

Ingen kommentarer: