11 september 2011

Lidt af hvert

I dag har vi været til Theas 6 års fødselsdag. De bliver store de unger. Gaven vakte vildt begejstring. Hun havde ønsket sig Smølfer, og vi havde købt et hus og en bil. Hun fik også en bluse.

Lillebror på 2½ fik en lille gravko, som han blev glad for.

Ellers er jeg d.d. blevet færdig med Spokes, og jeg er startet på en sweater til Frank. Jeg manglede et strikketøj til tv-kiggeriet.

Jeg købte garnet til blusen for flere år siden.

Jeg har nu efter flere måneder endelig fået min nye pc koblet på den eksterne HD, så nu kan det være jeg kan få styr på mit garn igen.

Jeg må indrømme, at jeg har ikke gidet, at bruge den gamle pc, da den tog næsten 3 kvarter om at starte op. Dog har jeg været nødt til at lave noget på den, for jeg havde noget som jeg ville have over på den eksterne. Det er nu gjort og Frank har gjort, så den nye pc nu har forbindelse til den eksterne.

Nu skal jeg så bare lige have taget mig sammen. Men måske til november Sarkastisk smiley, når jeg forhåbentligt holder lidt ferie igen. Det skal i hvert fald være inden nytår.

Ingen kommentarer: