03 juni 2012

Pinsen

I pinsen var vi i sommerhuset. Dejligt og så med det vejr.

Jeg benytter næsten altid (i hvert fald først på sæsonen) til at få købt noget billigt (håber jeg) tøj, og så skal jeg altid lige forbi Kølkær Stof og Hobby. De er forresten ved at flytte til Hammerum. Der åbner de den 2. juli. Lige lidt serviceinfo: der ligger en sko-outlet lige ved siden af. Smiley, der blinker

Denne gang skulle vi bruge noget elastiksnor til traileren, men der sneg sig lige 5 ngl. sort strømpegarn i posen. De skal bruges til at strikke strømper af (selvfølgelig), men det skal være sammen med nogle af de rester jeg har fra andre strømper, så de kan blive brugt.

Jeg fik læst Operation Allike færdig, så det var først den sidste dag, jeg fik strikket lidt.

Det går fremad med Dydsmønster, jeg mangler nu kun 1 knaphul og er samtidig ved at tage ud til skørtet. Ærmerne skal jo strikkes til sidst, da den bliver strikket oppefra og ned.

Ingen kommentarer: