04 november 2005

Bøger

Igår modtog jeg med posten, de længe ventede bøger, Digt i masker og Strik a la Carte.

Nu går jeg så og venter på at Inka, skal udkomme, men det er vist allerede i morgen, så det bliver jo dejligt.

I forgårs på kontoret, fik jeg ny plads. Jo, der sker noget hos Give Sværgods. Der er blevet bygget til kontorbygningen, og jeg fik en midlertidig plads i det nye kontor. Det gamle, hvor bogholderiet skal ende med at sidde, skal renoveres, før jeg kan flytte til min endelige plads. Men det bliver bare lidt besværligt i den næste tid, for de mapper jeg bruger, står i det midlertidige kontor som bogholderiet har, hvilket er, hvis jeg kan forklare det, længst muligt væk, fra hvor jeg sidder nu.

Jeg sidder på 1. sal i ny bygning, som dog hænger sammen med den gamle bygning, så jeg skal ned ad trappen, gennem værkstedshallen, og ind i det fjerneste hjørne af bogholderiet. Smart ik'
Image hosted by Photobucket.com

Ingen kommentarer: