16 november 2005

Færdig med barselsgave og lidt om noget andet

Image hosted by Photobucket.com Igår blev jeg færdig med babytæppet, og som tidligere nævnt kommer der ingen billeder før min niece har født, jeg ved jo ikke om hun følger med her. Jo, så jeg blev færdig til min selvsatte deadline.

På tirsdag får jeg min nye seng, juhu. Jeg kunne allerede få den i morgen, men jeg kan altså ikke nå at tømme soveværelset inden, så jeg må pænt vente til tirsdag. Men hvad pokker, her gik jeg og troede det først blev omkring den 5. december, så kan jeg vel også vente de par dage mere.

Manden har jo planer om at i forbindelse med vi får nye senge, vil han have malet i soveværelset. Det største problem bliver vist at vælge farve, for jeg er træt af den okseblodsfarvede væg. Den ene væg har denne farve, resten er hvide. Mon man kan overtale ham til at male den sidste hvid også?

Og nu til noget helt andet. Jeg har fødselsdag i januar, og jeg holder meget af min fødselsdag. Jeg vil helst fejre den sammen med manden, men næste gang kan det ikke lade sig gøre, for da skal han på teambuildingskursus med firmaet. Og så er det at jeg bliver strid, en rigtig gimpe, nemlig.Image hosted by Photobucket.com Jeg har sagt at det kan han ikke, for det er min fødselsdag og desuden har han lovet vi skulle på weekendophold den weekend. Men det havde han da lykkelig glemt. Jeg har ham nu mistænkt for ikke at ville sige fra i firmaet.

Nå, men vi har indgået et kompromis. Jeg må invitere de 2 veninder jeg holder fødselsdag med (selv om det normalt ikke er på dagen) ud at spise, og han betaler. Og så slipper han endda for at vi senere holder fødselsdag for vennerne, hvor det er manden i mit liv, som laver maden.

Så jeg skal vist ikke klage, når jeg får en hyggelig aften med tøserne.Image hosted by Photobucket.com

Ingen kommentarer: