07 februar 2006

Færdig med pc'eren

Endelig kan jeg sige, at jeg er færdig med at flytte over og arrangere på min nye pc, jeg købte for snart 1 måned siden. Nu mangler jeg kun at "tømme" den gamle for personlige ting, og så ryger den nok ud til mine svigerforældre, hvis pc er blevet for gammel. Den kan ikke klare det nymodens stads som digitalfotos, eller den gør det kun med et vist besvær. Ja, jeg har altså ikke spurgt endnu om de vil have den, men mon ikke.

Og nej, jeg har stadig ikke fået taget mig sammen til at blokke firkant nr. 2, så I må vente lidt længere på et billede.

Ellers er jeg snart ved at være færdig med min Pagode. Er ved den sidst kant på nr. 2 ærme, og så mangler der kun monteringen. Men den er der da heldigvis ikke så meget af i denne model.

Jeg skal på besøg hos min niece og hendes mand på lørdag, så der skal jeg have et nemt strikketøj med, kunne enten blive mit sjal i pladegarn, ponchoen til Katja eller måske sommerblusen til Thea.

Ingen kommentarer: