27 februar 2006

Klargøring

Jeg blev i aftes færdig med ragsokkerne til Thomas, så nu skal alle 3 par (tiger og zebra) bare afhentes af Charlotte på mit arbejde. For det er så heldigt at vi begge arbejder i Give, selv om vi bor i hver sin side af Jylland. Jeg skal ellers ned på Charlottes arbejde i dag, jeg skal ned og besøge "vampyrerne", som jeg kalder blodbanken. Så jeg skriver til hende, hvornår jeg er der, og så må vi se om hun får læst mailen, så kunne hun jo få sokkerne i dag. Det er jo ikke sikkert hun har tid til at mødes, for patienterne kommer nu altså engang i første række. Men hvis det ikke lykkes, må hun lige køre forbi mit arbejde på vejen hjem.

Ellers har jeg tænkt mig at jeg skal have gjort klar til marts-måneds firkant i Tæppeknitalongen. Opskriften skal printes og garnet findes frem. Når nu der er sådan ca. 15 forskellige farver, er det nok meget godt at have tingene klar til onsdag, hvor jeg må starte. Jeg har jo "kun" 12 firkanter, der skal strikkes, så derfor har jeg bestemt at der skal/må kun strikkes en pr. måned, men så regner jeg heller ikke med, at jeg når at blive træt af at strikke firkanter.

Ingen kommentarer: