15 februar 2006

Romantik

Ih, hvor var min mand romantisk i går.

Da jeg skulle til at spise min madpakke på arbejde, var der en lille pakke fra en guldsmed i. Det var et led til mit nye Panduro-armbånd, som jeg havde fået i fødselsdagsgave. Jeg tror, de andre piger på kontoret var misundelige, fordi deres mænd ikke er så romantisk anlagte.

Og ikke nok med det, så var vi også ude at spise i aftes på Restaurant Vejlegården, som havde lavet en speciel Valentines-menu. Uh, det var lækkert. Forretten bestod af italienske og spanske specialiteter, hovedretten var kalvefilet med diverse tilbehør, og desserten var 5 forskellige slags oste. Et sted jeg kun kan anbefale. Desværre har de lukket i weekenden.

1 kommentar:

Silkemor sagde ...

Hej Inge

Orv, hvor er du heldig:-) Dejligt at din mand skønner på dig, og skøøøønt med overraskelser, ikk?

Kh Kirsten