12 marts 2006

Jeg synes ikke der sker så meget...

Jeg synes ikke der sker så meget på strikkefronten, men alligevel har jeg da fået lavet den 3. firkant i Tæppeknitalongen (mangler som sædvanligt bare at tage billede), er blevet færdig med en poncho (mon jeg har nævnt den tidligere), er startet på en bluse til Rasmus i noget garn jeg har haft liggende i flere år (acryl, for så kradser det ikke), og nået et langt stykke på babyblusen (den er jo heller ikke så stor).

I går morges vågnede jeg op med følelsen af at nu skulle jeg bare have startet på prinsesvøbet, men det blev da ikke i går. Jeg skulle lige lave forslag til sanghæfte og velkommen/velbekomme-sange til/for min kollega som bliver 60 i næste måned. Jeg skal også lige have fundet opskriften på prinsesvøbet, så det tror jeg, jeg gør i dag. Der er jo "kun" fire måneder til barnet skal komme, så jeg må hellere se at komme i gang.

Mine rygproblemer fra efteråret er på vej tilbage. Jeg kan åbenbart ikke tåle at køre for længe i bil, som passager, men heldigvis bliver de da ikke forværret af at sove, det gjorde de jo med den gamle seng. Så jeg håber de går i sig selv igen.

Ingen kommentarer: