12 marts 2006

Prinsesvøbet

Ja, så fik jeg endelig startet op på prinsesvøbet.

Nogle gange udelader min hjerne ord i en sætning, og det giver mange sjove oplevelser for mig. Jeg brugte f.ex. næsten en hel time på at fundere over prinsesvøbet. Jeg kunne jo ligesom godt se, at jeg tager 1 maske ud på hver pind, men jeg kunne ikke lige greje at jeg skulle strikke 3 masker sammen når jeg igen skulle tage ind. Indtil jeg tog mig sammen og læste en gang til, hvor jeg så kunne se, at jeg lige var sprunget over "slå om" i starten af linien, og så gav det hele pludselig mening igen.

Vi er lige bleve inviteret ud til hjemmelavet æblekage hos svigerfamilien, uhm! Min svigermor laver altså en supergod æblekage, den kan jeg nemlig godt lide, min egen mors kunne jeg ikke lide, så det siger jo ikke så lidt.

Ingen kommentarer: