25 marts 2006

Strikkecafe


Jeg har været til forårets måske sidste strikkecafe, det er ikke sikkert der bliver nogen i april.

Det har været rigtig hyggeligt, at sidde der i Bodils garnforretning, disse lørdag-eftermiddage.



Der er ikke gået bare én gang, hvor jeg ikke er "kommet til" at købe noget. I dag var det en metalstrikkepind fra Drops, en opskrift på et sjal til en lille pige samt bogen "Sjove sjaler".


Jeg købte nyt digital-kamera i dag, jeg blev simpelthen så træt af at det gamle ikke kunne holde på strømmen i mere end et halv døgn. Så nu har jeg et der kan zoome rigtig meget. Det er endelig lykkedes mig at tage et billede af de maskemarkører jeg fik af Ditte i fødselsdagsgave, uden at billedet blev sløret.

At jeg så ikke lige kan finde ud af at få billederne over på min pc på den nemmeste måde endnu, det får så være, jeg har jo kun ejet det i ca. 6 timer, hvor af jeg har været på strikkecafe de 3, men bare det at tage billeder, og det går ligeså hurtigt som med et gammeldags kamera, er jo skønt.

Nåh ja, jeg fik startet op på endnu en sommerbluse, denne gang til Kathrine, jeg fik strikket næsten 1/4 bluse i str. 4-8 mdr. Det er jo med at have noget med som ikke kræver for megen opmærksomhed, så derfor kunne jeg ikke have prinsesvøbet med. Det skrider ellers også godt fremad, jeg er ved 2. del af inderborten. Det er slet ikke så svært, når først man er kommet i gang. Dog spekulerer jeg meget over, hvilken side der mon er forsiden, men det opdager jeg jo, når jeg kommer i gang med yderborten.

Ingen kommentarer: