07 november 2006

Gevinsten

I dag kom så min gevinst i UFO KAL 2006.

Det var dette smukke garn samt opskrift af Karen Noe, og det var Garngalleriet som var sponsoren. Tak for det Birthe.

Til alt held, må man vist sige, var jeg hjemme da posten kom, men det er desværre også kun pga. sygdom. Jeg har raget en kæmpe forkølelse til, og ovenpå min operation for snart 1 måned siden, tager det mere på mig, end det plejer. Eller også er det fordi jeg ikke kan huske hvordan det er, jeg ved bare, at mens jeg har været ansat der hvor jeg er nu, har jeg ikke været forkølet, og jeg har været ansat i 2½ år. Gad vide om det er alzheimer light? :-)

Det havde ellers været bedre om den forkølelse først var kommet om 1 uge, for i går og i dag, skal/skulle vi starte nyt regnskabsprogram op på arbejde, og jeg føler (også pga. operationen) at jeg er uhjælpeligt bagefter, og det er træls, for at sige det på godt jysk.

Men med alderen er der kommet mere egoisme i mig, så det er mig som kommer i første række, og det er jo en god ting. I hvert fald i forhold til jobbet.

Jeg fik ellers et gratis grin her til morgen. Posten havde et takkekort med fra Jannie og Jan, som blev gift 30. september, og når nu man kender sin niece, så ved man, at det er fordi hun totalt har glemt, at jeg havde fået et kort, da jeg besøgte dem i deres nye hus lige efter de var flyttet ind. Men hellere en gang for meget end en gang for lidt, og billedet er nu pænt.

1 kommentar:

IF Stjernen sagde ...

Sikke en flot gave! Lad det nu ikke blive en UFO ;-D

Knus Britta