01 november 2006

Det går langsomt

men det går fremad med vægttabet. Desværre ikke så hurtigt som jeg kunne ønske, men jeg har måske en forklaring.

Jeg er stadig meget træt efter operationen, så træt, at jeg i mandags var ved læge. Han lyttede til hvad jeg havde at sige, og så tog han en blodprøve, som skal vise (håber jeg) at stofskiftet ikke er så højt som det burde, og der er så måske forklaringen på, hvorfor jeg ikke taber mig særlig meget.

Jeg har i hvert i denne uge også, reduceret min arbejdstid, så jeg "kun" er på arbejde 3/4-tid, nu får vi se om det så går fremad, så jeg snart kan komme på fuld tid igen.

Men ellers strikker jeg. Pt. forsøger jeg at blive færdig med tørklædet i Dazzle, som jeg købte garn til på Håndarbejdsmessen i lørdags.

Vi skal jo til 100 års jubilæum ved Energi Horsens, og så var det, jeg tænkte at det tørklæde kunne pynte pænt på/omkring min hals (skjule plasteret) og at det ville passe godt sammen med mit festtøj. Og nej, jeg er ikke forfængelig, det er af hensyn til alle andre, jeg tager tørklædet på, for mig generer det ikke.

Ingen kommentarer: